Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Thursday, July 22, 2010

Pernah Tak?

Pernah tak rasa kesedihan sedangkan diri punyai kebahagiaan?

Pernah tak rasa keseorangan walaupun ada ramai yang meneman?

Pernah tak rasa diri menjadi kedua sedangkan mahukan yang pertama?

Pernah tak rasa tak dihargai sedangkan diri disayangi?

Pernah tak rasa tak disukai tetapi tak pula ada yang membenci?

Pernah tak rasa dipinggirkan sedangkan tak pula dipulaukan?

Pernah tak rasa kesunyian biarpun penuh dengan keriuhan?

Pernah tak rasa kebosanan walaupun diri penuh kegembiraan?

Pernah tak rasa kesepian yang amat sangat biarpun diri punyai segala?


Pernah Tak?

7 comments:

beLLa said...

semua lawannyer kan. penah je rse sunyi,padahal rmi je mbe kat sbelah.kdg2 kte y terikut sgt ngn perasan..join d crowd tp jiwa kat tmpt laen. huhu

Syeeda Sobbihi said...

maybe betul. terikut2 dgn perasaan.

Cik Yang said...

Salam!!! Itulah namanya kehidupan, sekiranya semuanya bersih macam kain putihlah, bersih buat telekung dan jadi kain kapan. Mungkinkah kita boleh meneruskan keputihan hingga kita pergi... tak mungkinkan. Itulah kehidupan...calit sana , calit sini,tompok sana tompok sini.. susah2 rendam dengan clorox, putih balik.. Yuk!! harap boleh tangkap ya~~ Tepuk dada tanya Iman. Saya pun tulis saja ...emosi tetap sama..seorang wanita tua~~

lAl said...

xberapa nak pernah...hohoho

Syeeda Sobbihi said...

Cik Yang:
Nasihat yg sangat mengesankan di jiwa dari seorang yang lebih tau asam garam kehidupan. Terima kasih yang tak terhingga!

IAI:
Bagusla klu tak pernah. He.

Linglung said...

niat utama lu pergi sbb nak makn free kan? hehehe

@xiM said...

pernah pernah!!
heheee

Tabung Baby. Please Click :)