Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Thursday, March 24, 2011

My E-Day Ep. 2

Here are some stories about my engagement day. Sumpah, saya rasa saya asyik tersenyum kegembiraan saja dari saat cincin tersarung di jari sampai sekarang. i can say that my e-day was almost perfect and i'm very satisfied! walaupun hari sebelumnya, letihnya Tuhan saja yang tahu sebab hari tu la saya dan keluarga lakukan persiapan pecutan terakhir menjelang hari pertunangan. Inilah cerita bergambar E-day saya yang simple. Enjoice! 

Tarikh : 19.3.2011 (sabtu)
Masa : Selepas asar (5.00 petang)
Lokasi: Fajar Istana Cinta.

di touch up oleh Nini adik kesayangan. 
Masa nih nervous sangat  sebab encik tunang cakap, they almost reached our house. gegege. 

perbincangan kedua-dua belah pihak.
Pakchaq Mad jadi jurucakap family saya. 

menanti dalam debar kat mini pelamin.
ohh hari tu saya cakap, Pak Bihi taknak mini pelamin kan.
Setelah dipujuk2, beliau benarkan dengan syarat buat sendiri sesimpel mungkin. 
nanti cerita tentang mini pelamin akan menyusul. Tungguuuuuu..heee 

bakal ibu mertua menyarungkan cincin.
hee ternganga mulut i youu..abaikan. 

with the hantaran
sepatutnya hantaran kami 5 vs 7. 
 ada sedara2 yang sudi memberi sumbangan hantaran, maka jadilah 7 vs 9. 

bersama Mama Gee dan bakal ibu mertuaku. 

keluarga kesayangan yang bekerja kuat untuk majlis ini.
sayang mereka sampai mati! 

dan akhir sekali , bersama encik tunang. 

dah selesai satu perkara. lepas ini kena fikir tentang kursus kahwin. masih belum attend. Hee.. 

2 comments:

angah sam said...

tahnniah shad ;) tak lame lagi welcome to the club la ek..hehe..

Cik Puan Syeeda said...

angah sam:
tengkiu2! haha..

Tabung Baby. Please Click :)