Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Saturday, April 24, 2010

Ini lagi satu ceritera!

Baru-baru ni saya dapat mesej dari kawan baik saya. Dia cakap dia sangat happy sekarang & hatinya berbunga2 riang..serius, dia yang tulis camtu..bukan saya yang pandai2 nak reka plak..haha apa-apa pun saya sangat gembira laa on behalf of her sebab dia jumpa jugak lelaki idaman dia tu..Dan yang paling saya gembira sangat dia cakap yang mungkin dah tiba masanya untuk dia mengakhiri zaman bujangnya tuh..at least ada orang dapat tengokkan dia..I know she had a tough life before & seems like its the right time for her to have love from a man in her life now..

Semalam, one good friend of mine ada bagitau saya yang dia jugak bakal mengakhiri zaman bujangnya..pilihan keluarga..dan katanya Biarla Rahsia..saya jugak happy untuk dia sebab pintu hati dia dah terbuka untuk berumahtangga..Dah sampai seru agaknya..

Malam ni, seorang lagi kawan saya, roomate saya semasa di Matrik Kelantan hantar mesej mintak alamat rumah..katanya nak bagi Kad Jemputan..saya gembira jugak untuk dia dan harap dia akan berbahgia dengan pilihannya tu sampai ke hujung nyawa..

Seorang demi seorang kawan akan menjalani hidup berumahtangga..Cemburu kah saya?? Takla..mana ada..Gembira sangat2 sebab seru mereka dah sampai..Dan saya akan tunggu SERU saya sampai pula!  (",)

p/s : Bila time kenduri, tak larat nak jawab soklan berbunyi begini : "Syeeda Bila Nak Kawen?" Soalan yang paling susah nak dijawab mengalahkan soalan Math Tambahan masa Teacher Ch'ng ajaq dulu..urghhhh..

2 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

huhu..sume org da nk kawen kn??

Cik Puan Syeeda said...

sugar2 kapas strawberry:
yup..semua org dah nak kawen..happy for them! really happy! cik gula2 kapas strawberry bila pulak?? :p

Tabung Baby. Please Click :)