Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Thursday, February 3, 2011

Light Pink Ke Peach?

Salam. Hai kesayangan-kesayangan semua! Selamat Tahun Baru Cina dan Selamat Bercuti. Bagi mereka yang pulang ke kampung tu, hati-hati di jalan raya dan ingatlah orang tersayang ok! Ecehhh. 

Actually, saya nak mintak pendapat-pendapat korang nih. Saya di dalam dilema sangat-sangat. Mungkin ini pengalaman pertama dan saya rasa sungguh gementar! Saya sedang melakukan persiapan untuk majlis pertunangan yang bakal berlangsung tak lama lagi. Malangnya, sampai sekarang saya masih belum dapat memutuskan tema apa nak digunapakai dalam majlis itu nanti. Encik kekasih dah bagitau yang tema bekas hantaran beliau kepada saya adalah maroon (merah hati). Then, sekarang saya cuba nak suai padankan warna maroon nih dengan warna yang lain. Gabungan warna-warna nih akan saya gunapakai dalam mendesign mini pelamin. Dan warna "misteri" itu la yang akan menjadi tema saya. Korang paham tak?  Huhu. Bantulah saya pelis! 

Setakat ini, ada dua pilihan gabungan warna untuk mini pelamin:

1.  Maroon + Light Pink 


2.  Maroon + Peach

Which one is suitable huh?? Confuse..
I just want to look simple and sweet on that day :)

6 comments:

Azah Rahaman said...

Maroon + Light Pink look suitable but tengok juga dengan warna kulit, tu smua mminkan peranan tau kak, hiks

Cik Puan Syeeda said...

azza firza:
hurm betul gak eyyhh.. thanks dik for the opinion!

norh said...

no 2 tu lebih naik kot.. :)

Cik Puan Syeeda said...

norh:
no 2 eyhh.. ok. thanks sbb bg pendapat! akan dipertimbangkan.

Cik Ina Do Do Cheng said...

Terima kasih kerana sudi mengomen di tempat makcik.

ooo dah bertunang ye. selamat bertunang ye.Makcik ni tak lah pandai sangat dalam memilih, tapi makcik rasa no 1 tu cam padan sikit.

Cik Puan Syeeda said...

Cik Ina:

Belum lagi. Coming soon. Anyway, terima kasih bagi pendapat ye. singgah la sini lagi tau!

Tabung Baby. Please Click :)