Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Sunday, May 8, 2011

Sayang Mama Sangat-sangat

Saya, Cik Syeeda Sobbihi, ingin mengucapkan Selamat Hari Ibu kepada Mama saya yang dicintai Pn. Fauziah Din a.k.a Mama Gee.. dengan ucapan sayang mama sangat-sangat hingga ke hujung nyawa ku.. mmuahhhhh =)

Terima kasih kerana melahirkan saya ke dunia ni, membesarkan saya dengan penuh kasih sayang yang tak ternilai harganya serta mengiringi kehidupan saya dengan doa dan restu yang tak pernah putus sehingga menjadikan saya sebagaimana saya hari ini.. Terima kasih di atas segala-galanya Mama!

Ini lah mama kite..lawa kan dia??

Ye saya tau..dia memang lawa daripada saya..

Kami jugak berkongsi sambutan harijadi..she's on 25th December while i'm om 26th December 

We love you so much mama!! 

Selingan monolog dalaman:
ehh, boleh tuju lagu tak?? tak bolehhhh! ApaaaPunnTakkkBolehhh! haha..tiba2 tersampuk jin jambu Maharaja Lawak.

2 comments:

Far8 budak baik said...

pic hepi gile...
selamat hari ibu..
untuk ibu ibu..
dan bakal2 ibu..
=)

Cik Puan Syeeda said...

far8:
we all happy go lucky.. heee

Tabung Baby. Please Click :)