Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Monday, August 15, 2011

First Parcel!

Alhamdulilah. Syukur sangat kepada Allah sebab memberikan rezeki hari ini. Ada customer dah buat payment handbag. Saya pun dah siap wrapping untuk dipos esok. So, meaning that, this is my first parcel from Sheemieyda Blogshoppe to be delivered! yes! go go chaiyo.. semoga murah rezeki lagi di lain kali. Thanks kepada customer yang shopping kat Sheemieyda Blogshoppe.. Korang bila lagi?? Singgah la ye. Click sini :: Sheemieyda Blogshoppe :: untuk tengok beg-beg yang cantik dan sweet macam saya. Erk??

Satu perkara yang saya realize sekarang ialah sejak dah mula berjinak-jinak dengan part time online business nih, saya menjadi lebih peka terhadap masa. jika nak dibandingkan dengan masa dulu  (masa belom ada apa-apa lagi), saya lebih suka sangat nak buang masa. Tapi sekarang, saya rasa saya lebih menghargai masa! sebabnya saya ada banyak benda nak dibuat. saya terpaksa membahagikan masa untuk kerjaya tetap dan online business nih. memang benar kata orang, kalau dah namanya minat, kita sanggup buat apa saja. erm, i guess satu peningkatan yang baik dalam diri saya tahun ni. hehe. hope ianya berterusan dan bukan sekadar hangat-hangat tahi ayam. Thanks kepada encik tunang jugak yang support apa yang saya buat nih. i think it makes me love him more deeper!! haha. 


6 comments:

May Maisarah said...

Wahhh...selamat maju jaya, sis!

Cik Puan Syeeda said...

may maisarah:
hai!! thanks byk2. lova ya :D

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

tahniah...selamat maju jaya...

syeeda..ce tngk apa yg akak komen kat blog biz awak tu...

LingerieCabin said...

Hi, Congrats on your coming wedding!

Have anything special for your special first night?

here at LINGERIE CABIN we have variety of gorgeous lingerie that are going to make your first night an unforgetable moments. come and visit us!

Click Here: Lingerie Cabin

sekadar satu coretan said...

tahniah buat syeeda...

selamat menyambut hari raya..maaf zahir dan batin..

Cik Puan Syeeda said...

ainnoraini:
salam aidilfitri. maaf zahir & batin :)

Tabung Baby. Please Click :)