Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Sunday, December 27, 2009

Menginjak Usia Suku Abad

Salam Hari Sabtu Yang Begitu Menggembirakan! Ya..hari ni sangat CERIA..sangat GEMBIRA..sangat TERUJA..bagi saya. Bukan sebab semalam Hari Krismas..tapi sebab hari ni genap usia saya 25 tahun. Ohh..saya sudah menginjak kepada angka suku abad! Rasa macam baru semalam usia saya 17 tahun, baru keluar dari SMK Sultanah Bahiyah. Rupa-rupanya hari ni saya dah pun 25 thn. Begitu cepat masa berlalu..kan?

Pagi2 lagi saya dah On Facebook, kelihatan beberapa mesej diterima daripada kawan-kawan mengucapkan selamat harijadi kepada saya. Terima Kasih banyak2 atas ingatan kalian. Bukan hadiah yang saya harapkan, cukuplah sekadar doa2 kalian yang tak putus-putus mendoakan saya menikmati kehidupan yang lebih baik & membahagiakan.Thanks a lot!

Cerita Harijadi 5 Tahun:
Masih saya ingat pada masa zaman kanak-kanak dulu, Pak Bihi dan Mama Gee pernah meng"organize"kan sebuah parti harijadi untuk saya. Masa tu baru usia 5 tahun. Ya, ianya 20 thn yg lalu tapi saya masih ingat! Pd majlis harijadi tu la saya terima satu set buku cerita kanak-kanak. Its fairytale stories la..Ada cerita pasal cinderella, sleeping beauty...etc. Seronok sangat zaman tu. Saya masih kecil dan cucu sulung pulak tu. Tentula paling disayangi..(haha perasan)..Ok buku-buku tu are gone by the way. Saya pun tk pernah tgk lagi. Saya rindu sangat zaman kanak-kanak saya. Wish can turn back time!

Cerita Harijadi 20thn:
Ok then,,back to 5 years before this. Maksud saya, waktu umur saya 20 tahun. Kawan-kawan saya di UiTM Shah Alam pulak buat small surprise party untuk saya di Taman Tasik Shah Alam. Thanks kawan-kawan and I think it was the best moment i ever had with all of u in Shah Alam. Mana mungkin ku lupa yang korang tulis penuh nama satu kelas atas kek tu?? Heheh..Missing them so much..

Cerita Hari Ini:
Dan hari ni, Harijadi yg ke-25. Saya sambut dengan seseorang yang istimewa. Saya telah menginjak usia kedewasaan. B, Terima kasih kerana selalu mengingati dan menyayangi.Tq for the lovely gift..

p/s : Tiba-tiba in Jiwang Mode..(Hehe)..

4 comments:

lagenda said...

Salam Ziarah......

Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki

Cik Puan Syeeda said...

Tq lagenda atas doa anda!

zack zukhairi said...

slamat panjang umur :)

Cik Puan Syeeda said...

tq zack :)

Tabung Baby. Please Click :)