Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Sunday, December 6, 2009

"Signal"

Salam. Semoga anda melalui hari-hari yang membahagiakan hari ni. Tapi tidak bagi saya. Hari ni terbangun lewat. Lewat lagi ke tempat kerja. Lenguh2 badan, pening kepala. Malang sekali kerja berlonggok2. Jadi, lebih baik la saya kerja saja. Keadaan yang sangat berserabut di ofis. Persiapan untuk ke bengkel di Kota Sarang Semut esok. Dalam kelam kelibut tu, saya sempat lagi menghadiri wedding budak ofis saya. Taknak dia kecik hati. Dalam perjalanan pergi dan pulang, saya dah beberapa kali hampir dan nyaris2 menemui accident. Ahh..mungkin badan terlalu penat. Otak dah letih. Saya tak boleh fokus masa drive. Saya mula rasa tak sedap hati. Macam saya dapat rasakan, Tuhan bagaikan memberikan saya satu "signal". Apa yang akan berlaku?Malam ni tido awal. I need to refresh back. Semoga esok permulaan hari yang baik.

No comments:

Tabung Baby. Please Click :)