Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Monday, September 20, 2010

Berehat Seketika.

Salam. Hai semua-semua.

Kerancakan berblogging saya akan terhenti seketika buat sementara waktu kerana saya akan pergi ke satu destinasi atas urusan rasmi. Jika ada kesempatan waktu, saya akan update dari semasa ke semasa perkembangan diri ini di tempat orang ok. Cuma yang saya terkilan, di dalam perjalanan tadi, saya baru teringat yang saya tertinggal card reader di rumah. Hehe. Jadi, agak sukarlah nak update gambar-gambar dan foto-foto kenangan di jalanan. Walau bagaimanapun, saya akan cuba sehabis baik, untuk mengepost entry-entry ketika saya di sana nanti biarpun tiada foto ok? Aci tak camtu? Hikhik.

Sehingga bertemu lagi.

2 comments:

bspotgurl said...

jangan tertinggal beg duit dah ah :)

Cik Puan Syeeda said...

bspotgurl:
confirm tak tinggal! hahah

Tabung Baby. Please Click :)