Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Saturday, January 23, 2010

Diam Bukan Tanda Setuju

To whom it may concern;

..I wish you read this. Kadangkala bila saya mendiamkan diri tidaklah bermakna saya setuju dengan kamu. Saya hanya membiarkan kamu berada di kedudukan selesa. Saya pulak hanya memendam rasa. Saya memang  jenis tak kisah. Tapi tidak juga bermaksud saya membenarkan kamu mengambil kesempatan ke atas kelemahan saya. Saya juga ada hati. Ada perasaan. Saya berhak untuk rasa apa yang saya suka dan tidak suka. Tak kisahlah kalau kamu ingin katakan saya berjiwa sensitif. Itu memang saya. Mungkin tiba masanya untuk berubah agar saya rasa diri saya lebih dihargai dan tidak akan kamu perkotak-katikkan lagi. Bak kata seorang teman, sometimes you have to voice out  about what you feel to others because that is the way you can get a relief! I know it sounds very hard for me. Tapi jika saya masih berkeadaan yang sama kamu akan terus-terus membuatkan saya terluka..Please, gimme a break!!

No comments:

Tabung Baby. Please Click :)