Rakyat Simply Syeeda

En. Hubby & Pn. Syeeda

Daisypath Anniversary tickers

Cik Piya Kesayangan Mummy & Papa

Lilypie First Birthday tickers

Berape orang mengintai di sini?

Friday, January 8, 2010

Surat Terbuka

Kepada sesiapa yang berkenaan;

Saya dengan seikhlas hati dan rendah hati ingin memohon maaf kepada kamu yang berkenaan sekiranya kata-kata saya bisa mengguris perasaan kamu dengan tanpa saya sedari..
Percaya lah..ianya di luar kawalan kotak fikiran saya..
Saya langsung tidak mempunyai sebarang niat untuk lukakan perasaan kamu dan membuat kamu langsung terasa hati dengan tindak tanduk saya..

Dan saya kesal kerna bersikap kebudak-budakkan dan tak bisa mengawal rasa marah saya..
Saya berjanji tidak akan ada perkara sebegini akan berulang lagi..

Sekian..

8 comments:

Eyriqazz said...

Ambil yang jernih,buang yang keruh...

Great Teacher Onizuka

Syeeda Sobbihi said...

eyriqazz: tq for the support!

..::Elm3 Ak3M::.. said...

bagus la kalau cam tu..ingat jangan buat lagi..

yang buruk dari kita yang baik dari tuhan..kesilapan mengajar kita =)

Syeeda Sobbihi said...

elme akem:
thanks.. :)

damak said...

surat terbuka luahan rasa
yang terpendam di dalam dada
you marah kat bos u ker

ukhti muslimah said...

sapa pun berhak marah kan?
cuma cara control marah jer berbeza bagi setiap individu.

marah itu sifat syaitan. so cara atasinya ambil wudhuk. panas diganti dengan sejuk. Insya Allah mujarab.

Syeeda Sobbihi said...

damak:
terima kasih sebab bertandang ke blog sy. actually, surat ni adalah luahan rasa terkilan sy dgn sikap sy sendiri yg kdgkala sukar kawal kemarahan terhadap insan2 istimewa dlm hidup sy. ianya bersifat umum dan tidak hanya ditujukan kpd bos sy semata2. siapala sy nk mrh bos? kan sy ni makan gaji jer..jadi kenala menurut perintah! hehe :)

Syeeda Sobbihi said...

ukhti muslimah:
tq di atas petua tu. Insyallah akan diamalkan.

Tabung Baby. Please Click :)